Kaisa on taitava avaamaan, miten tukea puhevammaisen oppilaan koulunkäyntiä hyödyntämällä puhetta tukevia ja korvaavia kommunikoinnin menetelmiä. Hän pystyy esittelemään erilaisten apuvälineiden, kuten toimintataulujen, kommunikointikansioiden ja teknisten apuvälineiden käyttöä vuorovaikutuksen ja osallistumisen tukena. 

  • AAC-menetelmät ja kommunikoinnin tukeminen 
  • kielenkehityksen tukeminen 
  • vaikeat puhevammat 

Anuliisa tietää hyvin kodin ja koulun välisen yhteistyön merkityksen sekä sen erilaiset tehtävät ja muodot.  Hän pystyy monipuolisesti avaamaan tapoja, joilla tukea oppilaita ja perhettä arjessa.  

  • Resetti-ryhmätoiminta ja perheluokat 
  • perhe- ja verkostotyö 
  • neuropsykiatriset haasteet 
  • haastava käyttäytyminen 

Leilalla on pitkä kokemus fysioterapeuttina toimimisesta niin erityiskouluissa, päiväkodeissa kuin perheiden kanssa.  Hän hallitsee oppimisvalmiuksiin merkitsevästi vaikuttavan aistitiedon ja on hyvä avaamaan sitä, miten läsnäolo, omien tunteiden havainnointi ja kyky omien voimavarojen löytämiseen auttaa keskittymään ja rentoutumaan oppimisen äärelle.     

  • fysioterapia ja allasterapia
  • neurologiset haasteet ja liikkuminen
  • liikuntavammat ja motoriikka
  • sensorinen Integraatio (SI)
  • BBAT